Tuesday, February 13, 2007

冧片

數完冧歌,數冧片:

Pretty Woman
還未有vcd的時候
家中常備一盒從電視錄影的《風月俏佳人》
可稱之為「送麵帶」
因為奉食公仔麵都播呢套戲來睇
十看不厭

Torch Song Trilogy
這是一套攣攣喜劇
對白十分精彩,也很難譯
片中有一段對話
至今仍認為是最佳談情對白:
劇情講到主角跟男友吵架吵了一天
臨睡前男友問:我可唔可以問你一條問題?
主角:個答案係"yes"(The answer is "yes")
男友:我都未問
主角:因為我唔想再同你嘈落去,
   所以你問乜我都會答 "yes"(轉身準備睡覺)
男友:咁就好啦,因為我都愛你(Good, 'cause I love you too)

Up Close and Personal
雖然係講新聞業
但初次看時感覺不大
重看才看出劇情原來蠻豐富的

甜蜜蜜
第一次看的時候感覺較好
曾志偉的豹哥是最討好角色

秋天的童話
那時推出了許多人在異鄉的港產片
最喜歡這一套
仲記得女主角被人搭膊頭,很不自在
那人問她是否不舒服
她答說:如果你拎開你隻手,我諗我會舒服d
就是嫌那個團圓結局有點硬來

霸王別姬
其實我唔知呢套算唔算係愛情片
不過主線是因一場得不到的愛情
都算是愛情片吧
小說版的結局好一點

數來數去都唔夠10套,陰功
原來我咁冷血

補充:

When Harry met Sally
其實呢套戲該排第二位
男主角Billy Crysta)有觀眾緣
不會像看City of Angels那樣
一路睇一路想叮走男主角 (Nicholas Cage)
始終覺得水晶先生是奧斯卡歷年最佳主持

Sleepless in Seattle
首次看到無流血衝突的分手戲