Saturday, October 17, 2009



「識你咁耐,你有無問過我『蝦,點解你個名咁得意ge』之類的問題?」

「...沒有印象呢--應該沒有。我不覺得一個人的名字跟我跟他交朋友會有什麼關係。不過,我會因為認識了某個人而對某個名字產生印象--叫呢個名呢,就係咁ge性格。」

「那麼你對我的名字又有什麼聯想呢?」

「唔...有自己意見啦...硬頸啦...」

「咁細個已經睇得出我硬頸啦咩? ^^|||」

「係呀--我平時唔多出聲,但係其實睇到好多野架。^^」

「點解你唔諗下叫呢個名,可能好似希臘神話裡面好溫柔個個女神呢?」

「呢個係神話黎咋。」

「...」

Happy birthday (again) to my true friend... j