Thursday, July 31, 2008

Office

辦公室常見想鬧爆拖出去打之小奸小惡:

.廁紙用完不換新的
.於一小時(60分鐘)午飯時間內,用5分鐘叮一盒飯--再用5分鐘叮一盒餸
.未夠11點便把飯盒排在微波爐外霸位,但久久都不出來處理,唔知等唔等佢好
.水機的水喝完了不換新的
.未經他人同意,大模斯樣坐在別人的位子上翻看別人的雜誌和報紙
.擅自「借走」雜誌和報紙,但有借無還
.面對面打招呼時當對方透明
.對話時不望著對方,生怕看一眼會變石頭
.企係碴lift位,唔幫手㩒lift
.不接聽對外之查詢電話
.聽到門鐘/敲門聲時不接應
.錢/文件/器材送到時永遠不通知,由得佢封塵,要申請者打去問
.站在茶水間/走廊中間談電話,阻礙去路
.進入別人辦公室時不道明身分和來意,自出自入
.忽然失蹤,不交代工作完成了沒有
.永遠不在約定的時間出現,要OT等佢
.不分輕重,要求別人優先處理自己關注的事項
.打擾了對方後,忽爾又說自己搞得掂,不用幫忙了
.不覆電郵
.確定自己無錯才覆電郵
.執著於自己有無錯,而不是去完成一項工作

...仲有乜嘢未寫?

6 comments:

galaxy said...

還有....
- 要對方做野, 佢抱「你趕佢唔趕」心態慢慢做
- 在茶水間偷人的飲品/小食
- 在廁格褒煙
- 吐痰落尿兜
- 平時練精學懶, 對住電話講工事專登大大聲講, 要全世界知到佢做緊野。

Wordy said...

真係好笑又可悲,要寫,多十日十夜都唔夠

又加幾樣:
- 洗碗時任由剩菜堆積在下水道口不清理
- 把口講到乜都識,但又冇樣交得準
- 做事永遠跟一個 template 去,成功就自誇,失敗就賴人配合唔到
- 開會有佢講,冇人講,唔開好過開
- 成日行黎行去,一副「無事忙」樣,搞到你眼都花
- 高聲談笑,唔理隔離有人做緊野
- 吐香口膠落尿兜
- 唔沖廁
- 痾完唔洗手,或者洗完唔抹手,濕住去開門
- 洗完手大力 fing 水,當隔離冇到
- 係廁格洗煙
- 用腳開門
- 唔番工,事前事後都唔交代,當冇事發生過
(下刪 5000 字)

v said...

to G and W
.係呀係呀! 偷人野食真係要打!
.煲煙都係,一到下晝啲煙味就由冷氣槽攻入嚟

tsubasa said...

用人地部腦/張檯唔緊要
但唔好用到打晒大風咁
好似慌死人唔知部腦/張檯被人郁過咁

前兩日我發現朋友0係日本送比我個月曆7月個版比人拎走0左
問個個都話唔知
雖然7月係就0黎完
話晒0個個都係我0既私人0野
有乜理由會咁做???
真係超級過份囉
平時我d筆呀stickies呀比人拎晒去我都算唔出聲0勒

v said...

文具最好收係櫃桶
月曆就真係唔知講咩好
我覺得佢都係諗住你無用
等到七月尾才撕走
但有d人就係咁怪
之前寫個個極品男1號
本來同我一張枱的
店主把我們兩枱人分開
所以豉油碟係晒我地張枱
但佢情願行幾步走去隔離訂咗位個張枱度攞
都唔肯開口攞我地個d
真係咩人都有

tsubasa said...

有時只係行開行埋去個washroom
返到0黎就七國咁亂
如果0個日心情唔好真係會好激氣

唉, 無用還無用
0個個唔係公家0野
就算我擺個2007年0既0係度都唔代表佢可以任人拎囉