Sunday, November 2, 2008

筆陣:字

註:本文是以近期最愛的無印.38藍綠色水筆寫成


9 comments:

茱利亞 said...

This is interesting. I think I can post my hand-writing too. I write a lot everyday on patient's case notes lei.

James said...

看見你們如此整潔的字體,小弟實在汗顏;P

tsubasa said...

話時話
我老豆有讚過你手字靚的
(他是看到你在信封上所寫的地址)

v said...

dr j:
good! post it on! doctors notes are notorious for being unreadable ha ha ha... but don't post anything with the patients data ar...

james:
你的詩也不差呀. 我反而更懷念寫字時各式改字的方法: 塗白油, 加箭咀, 字冚字...

tsubasa:
really? thx!

szekiu said...

搞到我想post我啲核突字你睇~

v said...

快d快d! 我對追開的作家都有興趣睇佢地d字ga~

szekiu said...

我唔係作家, 我係一個死師奶, 係煮緊番茄薯仔湯的空檔覆你呢個message~~~

V said...

快啲寫啦師奶~~~因住啲湯滾瀉~~

Carrie said...

如果我貼我D字出黎,D人會以為見到符呀!