Monday, March 9, 2009

Joanna

Pretty in Pink


多得邁克提醒
王若琳確有幾分像張愛玲
演唱會中她唱歌,也說了不少話
是個不好惹的怪誕城女孩
一不小心得罪了她
大概會被她的毒舌毒得半死
(因為她善良,所以你不會全死)

演唱會分六部分
演繹成人世界六種情緒:
逃避、脆弱、快樂、懷舊、現實、愛
其中第三部分唱了不少80年代金曲
Physical,You Spin me Around,Material Girl...
唱功了得,台風稍有不足
後來換衫可能經幕後提醒
再出台時活潑了一些

方大同中途出現
與王若琳合唱My Favorite Things
方先生己算是香港比較唱得的一位
但聲音不夠響,與王若琳默契亦不足
每句歌詞都造作地「撚音」
可謂「未學行先學走」
女的一開聲,便將他徹底KO掉
不知是否因為表現失準
方先生全程顯得手足無措
就像小解到一半時給人拉了上台那樣
上次聽張敬軒演唱會CD,已打了張先生交叉
這一位的拉闊演出從此亦可以不理

全場要記的歌詞不少
後段時有甩咀情況
因為螢幕打有字幕,一甩咀觀眾便知
而在她喜歡的歌和為觀眾而唱的歌之間
五音的情感表現大有分別
不過有好幾首唱現場比唱片好
例如Vincent便感動得我眼泛淚光
這次我比80分
期待日後她有更成熟的演出

ps.安歌環節有抽獎,同區的女觀眾抽到周大碌星星鑽鍊一條^^

再ps.入場前看到甘國亮先生,忘了問山水有相逢主題歌出處><

延伸閱讀:
愛貓的插畫家--Louis Wain

8 comments:

w said...

section 4 row 3x?

方大同完全唔知做咩..
入唔到歌.. 完全好似上到枱先知要唱咩歌咁..
都唔知有冇夾過一次?!!

v said...

係囉~

你又去睇呀? 係呀係br30個位女觀眾呀~

w said...

細細聲講你知.. 我冇俾錢坐左喺section 3呀~~

tsubasa said...

唔係好識欣賞佢
如果係台灣歌手的話
我比較鍾意聽蕭敬騰

張敬軒唱live有時真係唔係咁穩定...
我唔想咁講但都無辦法...

Anonymous said...

你好,我叫Calvin,
我當晚都係坐Section D 的,我坐BJ30的~
0係Google打"方大同甩咀"便無意的看到你的blog~ 先打個招呼

老實說,她當晚的處理不太合理
一句全部假聲,接下來的一句可以全部真聲
但是上得不夠圓滑~

我覺得佢把聲線唱LIVE仍有不足
BAND SOUND一出便打垮了她...

唱得太隨意了~
我的email: leekaisan@gmail.com
有空可以分享下你對音樂的心得或感受:)

v said...

tsubasa
蕭敬騰係男仔吧? 好難同王若琳比wor,
定係你搵蕭生同方大同比?

calvin
你好, 很高興認識你^^
我對音樂的認識只限感動/不感動
知識水平應該遠遠不及你呢

Band sound你指是現場那隊吧?
對, 我也同意
尤其她表演guitar時更明顯
那隊band蓋過了她的聲音

茱利亞 said...

I also like "Vincent". Yes, you are right, she still need more live experiences, but overall I think she really loves to sing - and she has talent in singing, even through she is just 20 something.

tsubasa said...

唔係比較
只不過係覺得蕭先生的現場演譯的技巧很好
同佢係男係女無乜關係
縱使好多人都讚王小姐
但又好似無講得咁好咁囉...
呢一排我好out呀
無乜點睇過方先生唱歌呀...