Monday, March 22, 2010

: (

‧兔兔病。
‧攞大半份人工睇醫生。
‧好看的電視劇播到大結局。
‧聽到旁邊的人吵架。
‧被誤會。
‧是非太多。
‧閹人。
‧不停被提點下一步要做什麼。
‧同一項指示聽七次。
‧要自己買豉油。
‧大石砸死蟹(隻蟹係我)。
‧食無心機煮出來的東西。仲要比錢。
‧為左食而食。
‧會哼起沒意義的音調。
‧比平時High--好似鄭秀文而家咁。
‧會遊車河。
‧聽純音樂。
‧看不用腦的喜劇。
‧信錯人。
偷雞摸狗之輩。尤其是唔落名個D。

8 comments:

Anonymous said...

‧兔兔病。 自己未死得
‧攞大半份人工睇醫生。 仲有小半份人工生活
‧好看的電視劇播到大結局。 唔駛趕返屋企追
‧聽到旁邊的人吵架。 自己可以置身事外
‧被誤會。 即係自己無做錯
‧是非太多。 無是非會好悶架
‧閹人。 自己唔係修女
‧不停被提點下一步要做什麼。 仲有人知道你存在
‧同一項指示聽七次。 唔駛再用meno紙
‧要自己買豉油。 乜有人會送豉油?
‧大石砸死蟹(隻蟹係我)。 叫自己下次做大石
‧食無心機煮出來的東西。仲要比錢。 無心機做野,但仍然有糧出
‧為左食而食。 唔食會死人
‧會哼起沒意義的音調。 好彩無比人當發神經
‧比平時High--好似鄭秀文而家咁。 不可一,不可再
‧會遊車河。 希望下次遊船河
‧聽純音樂。 仲未比噪音掩蓋
‧看不用腦的喜劇。 無腦就做無腦的事
‧信錯人。 自己都唔可靠

v said...

咦,呢位好明顯係識得架啦~

‧兔兔病。 自己未死得
**係呢D時候情願自己死,唔使操心

‧閹人。 自己唔係修女
**唔...呢個對比唔係好啱。

‧不停被提點下一步要做什麼。 仲有人知道你存在
**做隱形人係我宏願

‧看不用腦的喜劇。 無腦就做無腦的事
**睇你就知。

‧信錯人。 自己都唔可靠
**你啫。名都唔敢落,信你條毛

szekiu said...

好明顯係識得你既,
仲要唔老黎你既添, WHHAHA~

但肯為你打咁多字, 仲好似諗過下,
都算係咁, 至少肯為你花下時間心思~

v said...

係,呢個人係應該識得GE
好似想開解我但又唔係好了解我
都唔知斬唔斬鳩佢好!

v said...

更正:呢個人應該唔係第一次路過,我時運高應該唔識呢D西人!

Anne G. said...

可能呢個人原意係好似嗰啲勵志文字咁,你每句呻嘅都點出好的或幽默的一面,但可能學藝不精,重好似懶熟咁,搞到有啲意思唔清唔楚,變咗潤你囉…

唉,有啲咁嘅朋友…真係唔知當佢紅臉定白臉…算鬼數啦…

v said...

明白。開名做個朋友再潤我會好D。
無名氏,多多得罪了~

Anne G. said...

冇問題,我會記得開名潤你的… :p